czwartek, 16 lipca 2015

Zmiany

Nie wiem, czy ktoś tu jeszcze zagląda i czy kogoś to interesuje (no ale jeśli ktoś to czyta to w sumie mogę logicznie założyć, że tak), ale postanowiłam wziąć się wreszcie do roboty. Jestem właśnie w trakcie poprawiania dotychczasowych rozdziałów -- zbyt dużych zmian wprowadzać nie będę (pewnie kiedyś dojrzeję do przepisania całości na nowo, ale na tym etapie nie ma to sensu), ale mam nadzieję wyeliminować dotychczasowe błędy. Poza tym sporządziłam wreszcie plan wydarzeń, dzięki któremu mam nadzieję przestać się potykać o własne nogi (w związku z tym parę faktów z wcześniejszych rozdziałów też będę musiała sprostować).
Ósmy rozdział siedzi na dysku i czeka grzecznie na swoją kolej, tak więc nie utknęłam całkowicie, coś się dzieje, jest nadzieja, że się wreszcie ruszy.
Przepraszam, jestem ciulem i nie umiem pisać regularnie.

8 komentarzy:

  1. cieszę się i czekam na rozdział ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło wiedzieć, że ktoś tu jeszcze zagląda. :)

      Usuń
  2. Ktoś jeszcze zagląda. ;) Miło to słyszeć, powodzenia w pisaniu i poprawianiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zaglądam! Miałem właśnie przeczytać od nowa, bo tak jakoś mi się wszystko pozapominało. W zasadzie nie mam nawet czasu dla swojego opowiadania i wrzuciłem tekst bez poprawionych błędów. Z kontynuacją też raczej cienko, ale biorę się w garść. Wszystko nadrobię, gdzieś tak do 2111 roku.
    A, i gratuluję pozytywnych ocen na ocenialniach. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z powtarzaniem radzę się wstrzymać trochę, jak już wrzucę poprawione wersje. :)
      Dziękuję i powodzenia przy opowiadaniu! ;)

      Usuń
  4. Ja też tu zaglądam i liczę na powrót opowiadania! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ostatnio miałam trochę wyjazdów, ale wreszcie przysiadłam i jutro już powinnam posłać rozdział do bety. :)

      Usuń